back on track

dålig uppdatering pga dåligt med ledig tid. inget mer att säga om det!

är hemma från sundsvall nu, sitter i skolan med mina schpränkis. allt är sig likt, jag är tillbaka i verkligheten igen. har haft en härlig vecka uppe i norr, spenderats med världens bästa vänner mestadels. förövrigt var rockfesten i lördags king, så sjukt kul att träffa alla igen! asbra drag och bara helt galet. varit ute på kungsnäs både söndag och måndag och kollat på de nationella ponnyhopptävlingarna. sjukt sugen och taggad nu! nästa helg drar våran tävlingssäsong igång på riktigt!

meeen, nu är det nu, och det är dags att ta tag i livet igen. efter att pappa har haft ett snack med pia, har jag insett att nu är det dags att börja kötta. det blir pluggpluggplugg för min del. känns så roligt, verkligen.
soft dag idag. ska hem och rida min plutt sen, har saknat den lilla fisen! han kommer vara crazy.
nu ska jag ta tag i mitt liv. bilder och sånt kommer!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0