dom kommer kliva på dig igen

åter söndag igen. veckorna bara springer förbi! tänk, om sisådär en månad ligger jag och brudarna och steker på playan med en cider i handen. kommer bli så nice. blir helt pirrig! men, lever i nuet och tyvärr är det en helt vanlig söndag i april. sitter framför tvn/datorn/pluggböckerna. imorgon är det prov i natur och friluftsliv a. behöver inte göra det egentligen, känner mig inte ett piss förberedd heller. blir till att nöta några timmar framöver så ska det nog gå att fixa ett finare betyg iallafall. försöker sakta men säkert att sänka mina krav för att komma på fötter igen. ja, jag har gått in i väggen på riktigt.

förövrigt har dagen erbjudit en fin förmiddag på skultorp. hoppade bara en klass, eftersom den andra var lagklass, gotacupen. sjukt många startande, dom tog inte ens emot efteranmälningar! sune var galet taggad, piaff, passage och hela kittet. han trodde nog att han var en svart, ståtlig hingst. haha, han är så söt. men, det gick iallafall jättebra! han var jättefin och jag red bra. slutade på fjärde plats, elva placerade och runt fyrtiofem startande. man kan ju inte vara så mycket annat än nöjd! både rundan och resultatmässigt. min lille prins.

nu ska jag återgå till pluggandet. vitsippor, murklor, blablabla. löve it! go emma, goooooo.
PUSS




DET GÖR ONT ATT VETA MEN LIKA ONT ATT UNDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0