hon på russinpaketen

HAHAHA. jag dör. jag och hannah har suttit och tittat på BG. hur jävla skön är inte den mannen! man kan se klippen om och om igen, tårarna sprutar lika mycket varje gång.
förövrigt har det bara varit en pysig kväll framför tvn med min vän. hann även med att gå på en lika pysig prommis i det underbara vädret. en riktig go kvällspromenad. gick till maggan, träffade david en sväng, osvosv.
borde sova nu, men vem är pigg som en lärka? jomen det är klart att jag är det. daaaamp. och hannah skulle nog kunna somna vilken sekund som helst. haha.
imorgon blir det plugget, sedan får vi se vad som händer på kvällskvisten. jag och hannah är öppna för förslag! på lördag blir det iallafall rajtantajtan med mina brudar. kommer bli nice!
nu blir det two and a half men.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0