i wait for you

fortfarande sjuk och för tillfället känns det som att jag aldrig kommer bli frisk. nu ångrar jag att jag inte stannade hemma från skolan från första början. ibland är det inte bra att vara envis, och lite tjurighet på det. dumma emma. men, imorgon måste jag vara frisk i vilket fall som helst. dels för att vi ska till kinnekulle och vandra med natur&friluftsliv. viktigt. sen fyller ju zarro hela arton år!!! så det blir partaj. vet inte hur jag ska göra på lördag, om jag ska jobba eller inte. ska tävla på söndag, så funderar på att tacka nej denhär helgen. aja, vi får se. alltid lika skönt med pengar!

gårdagen var bajsdålig. sov i princip hela dagen. kul. jag hatar att vara sjuk. idag har jag iallafall varit lite piggare, kollat på lotta på bråkmakargatan på tv1000. haha, hur skön är inte den ungen? go lotta! känner att jag&sune skulle behöva träna ikväll, bra om vi skulle kunna hoppa lite innan tävlingen. men tror inte min mamma är så pigg på det. inte min kropp heller för den delen.

nepp, nu ska jag trycka i mig en påse halstabletter, knapra en massa ipren och sova. imorgon ska jag vara en ny människa!
PUSS


Kommentarer
Postat av: hanna ivarsson

krya på dig <3

2009-04-23 @ 21:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0