save your love

har inte haft motivation till bloggen överhuvudtaget. har varit inne i en dålig period, mycket för att jag har lyckats blivit sjuk. igen. hallå? IGEN! jag var ju sjuk hur länge som helst, blev ju typ nyss frisk. grr. och till skolan måste jag gå ändå. känns kul. mycket kul dessutom.
helgen var bra, blev lite party i fredags hos josse. var riktigt nice! sen har jag lekt med min lillebror, jobbat, ridit på min fina ponny och blivit sjuk. skulle tränat för johan igår, men blev inte så. gårdagen var så sjukt jävla kass. skolan var seg, jag mådde piss. såg fram emot att få åka och träna, men pga att en otäck olycka som hände med en av ettåringarna så hann vi inte åka. lilla quini är nu i hästhimlen. så jag och sune red ut i den härliga kvällen och rensade tankarna istället. mysigt. träffade även den roliga cykelsnubben. haha, skön prick.
är hemma hos hannah nu, med henne och palmen. löve it. vi har inte gjort någon nytta alls, bara busat på. jag har mest hostat och hållt på. jättekul. har slingat håret också förresten. inväntar morgondagen för att få se resultatet. spännande! lovar uppdatering imorgon, nu har jag andra planer.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0