let your heart decide

tänker inte be om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag, tiden har som vanligt inte räckt till. thats it. men, nu kan vi ju glädjas åt att jag är tillbaks igen! dagarna som varit har varit.. konstiga. och helt sjukt bra! kinnekullevandringen på en mil var inte bra för min förkylning. men nu är det gjort och då blir alla nöjda och glada. borde få ett pluspoäng för att jag gick fast jag var sjuk! och på kvällen nalkades det överraskningsparty för carrolinen som fyllde hela arton år igår! hon fick gå på stan och göra en massa roliga grejer och sedan blev det röj hemma hos hannah. hade verkligen jätteroligt! och jag tror att vårat födelsedagsbarn hade kul och uppskattade det också, det är ju huvudsaken! bilder kommer när tid finns. idag har jag bara lekt med hannah och zarro, vi har legat ute och stekt i solen. har ju varit världens sommarväder hela dagen! åkte hem vid tre, ridit och fixat allt inför tävlingen. sune var jättefin. har blivit så bortskämd! men, taggad inför imorgon iallafall. OCH, jag har faktiskt pluggat lite också! duktigt.
nu blir det andra bullar, delar med mig utav några bilder sen rockpartyt! några är med fagra än andra.
KISSANDBYE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0