vem bryr sig

fortfarande sjuk, men börjar bli bättre (intalar mig själv det iallafall). tack gode gud för det! håller på att bli galen av att bara gå hemma och blega. saknar mina schpränkis också. astaggad inför helgen!
åkte och tränade för johan idag. kanske inte det smartaste, men vad gör man inte? man längtar ju efter att få åka dit innan man ens har hunnit träna färdigt! så tränade idag eftersom jag troligen missar nästa gång. men, jag besegrade febern och träningen gick kanon. kan inte sluta säga att sune är så himla, himla fin. och att johans träningar är så himla, himla braaaa! men somsagt, nu har jag mer feber igen. inte bra, men det var fan värt det!
nej, har ingen motivation eller inspiration till att blogga idag. sorry. kanske beror på att jag känner mig som världens tråkigaste person för tillfället.
GODNATT, för nu ska jag krypa ner i min myspysiga säng.

ps vilket underbart väder det har varit idag, arton grader i solen! muuuums



hjalle är en sweetiepie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0