det ska va gött och leva

som att det inte var nog med nyheten om att the kooks ska spela på P&L. ibland händer de mest sjuka sakerna, men oftast inte på samma dag. idag var ett undantag. herregud. jag finner inga ord!

JOHAN-TRÄNINGEN gick alldeles utmärkt, mycket markarbete på schemat idag, och lydnad som alltid. det har verkligen gett resultat! måste bara vänja mig vid att sune har blivit så mycket lydigare, det kräver ju somsagt en helt annan ridning. hoppade lite studds och lite annat smått och gott. en liten trixig bana på slutet, lite inspiration från skandinavium ihelgen skulle jag vilja säga. haha. min största fara var en fet och stor oxer. hatar oxrar över allt annat, men det var inga problem. sune var superfin! älskade, lilla ponny. känns bra inför helgen!

nu ska jag sussa, tidig uppstigning imorgon. apu, blir lunchtrav på åby. göött.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0