FÖRLÅT

är allt jag kan säga i tider som dessa! jag är verkligen världens sämsta bloggerska! meen, som alltid har jag en väldigt bra förklaring till varför det har blivit som det har blivit, eller är som det är. i torsdags kom matilda ner och vi har verkligen haft ett fullspeckat schema. fast mitt liv är rättså fullspeckat hela tiden, i vilket fall som helst så händer det alldeles för mycket för att jag ska hinna med bloggen. men, jag ska göra ett sista försök och verkligen skärpa mig, tror att jag går mot lite lugnare tider, iallafall några dagar framöver! så, än en gång, FÖRLÅT.

har haft en fantastisk helg med en fantastisk vän! chill i torsdagskväll, göteborg horse show och ferre med mina schpränkis i fredags, fick även träffa männen som har varit i thai i fyra veckor. bra fredag! trav och mys i lördags, erik hittade även hem och i söndags drog vi på göteborg horse show igen. fick med mig en ny säkerhetsväst, ett svart schabrak broderat med mitt namn och ett par ridbyxor hem. nice! superkul och lärorik helg måste jag säga! man blir så taggad efter att ha sett förebilder som roffe, markus ehning, ludger, osvosv.

nu är det skolan som gäller fram till tre, sedan hem och rida arisa och ikväll blir det johan-träning. pepp! första tävlingen för i år ihelgen. blir bara LD+5 och LC.
och idag åkte matilda hem, lunchade ihop, sa hejdå, osv. lika tråkigt som alltid när man har haft en kanonhelg tillsammans. nu taggar vi sommarens alla äventyr. kommer bli king. så, tack för allt stump!


nu ska jag återgå till mitt flitiga pluggande, är inne i ett härligt stim. bäst att passa på medans tider är! ingen skola imorgon, kör på apu:n istället. kärlek till apu! plus i kanten att man är på världens bästa ställe med världens skönaste människor.
PUSS



ELVA DAGAR KVAAAAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0