miles apart

är inte alltför taggad för uppstigning vid halv sex, verkligen senast halv sex också. wiho vad jag är taggad. däremot är jag sjukt taggad för att göra en hovfjället-favoritirepris! dock utan kajsa och hannah, men jag ska låtsas att ni är med mig! gamla, goa tider! men nu är iallafall det mesta packat, så nu är det bara att sätta igång och tagga.. känner inte peppen för fem öre. åhh. var beredda att ha telefonerna i högsta hugg och var ett moraliskt stöd om jag har alltför tråkigt. faast, jag är nog lite väl drastisk. många av dom är faktiskt schysta, och jag har ju tropp, mfl. men, dom är inte som mina schpränkis!

nu blir det duschen, packa det sista och sist men inte minst ska jag krypa ner i sängen och slå på någon bra film! på tal om slå på. en vacker dag ska jag slå på en äcklig, liten fjortisjävel, som lider av en allvarlig sjukdom, helt sjuk i huvudet. hur fan kan man göra så eller? grrr, sjuuukt.

tillbaks i bloggen på torsdag.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Angelica

JAAAAAAAAA FÖRFAN!!! VET DU HUR TAGGAD JAG ÄR ELLE? SITTER OCH DUNKAR TAKIDA :D

2009-02-02 @ 22:11:01
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Lycka till på resan hehe ;)

2009-02-04 @ 17:41:04
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0