situationen är så sjuk

jag måste nog vara världens sämsta bloggare. har haft en massa saftiga saker att dela med mig, men tiden räcker inte till. en dag borde vara så mycket längre ibland! men jag ska verkligen skärpa mig ocg ta tag i bloggen. för på nått konstigt sätt så är det faktiskt kul att blogga. konstigt som sagt.

har hänt en hel del sedan sist.
-en lång apudag i torsdags, men mycket rolig och givande.

-hann med att typ dö av en större chock, men mäktigt när runt trettio hästar kommer framfarande i full rulle. coolt!

-åby på torsdagskvällen, hjlälpte sandra och tjänade in några aputimmar. båda hästarna vann. tror att jag bär med mig tur ibland, var ju likadant när jag var med erik. wiho. 

-hade en mumsig man att vila ögonen på. grr.

-tolles begravning i fredags. overkligt, men så himla fint.
-myskväll med brudarna på kvällen. tacos, tv, tjöt och bara en massa mys.
-uppstigning kvart i sex på lördagsmorgonen, jobb som stod på schemat. gött att man har praoat två dagar och sedan har man redan fått extrajobb. nu blir plånboken glad inför sommarens alla äventyr! och kul att få jobba med något man tycker är kul, och med roliga människor.
-på kvällen firade vi BECKABOOOO som både hunnit fylla arton och fått körkort. och vilken sjuk kväll det blev. men jag hade iallafall kul.
-i lördags kom erik hem också, fast träffade honom först igår. wiie!
-var på bjertorp och körde stina, sugar och wayenne.
-var en glad flicka hela dagen eftersom erik var hemma igen. har planerat in att åka till huvudstaden några dagar framöver och praoa och umgås med honom. tjoho tjohej! 
-har självklart ridit dom andra små liven också. sune är så fin!

idag blir det bara plugget all day long. ska kirra lite saker inför hovfjället imorgon. blir borta en natt med ettorna. jag vill inte åka, trots att alla säger att det är svinkul. jovisst, om man är där med sina klass. men taggad för att åka skidor iallafall!
lovar att uppdatera ikväll, för nu ska jag vara en duktig flicka.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0