denhär stan drar ner oss till botten av ån

efter veckans alla bravader har jag äntligen haft tid och ork att sätta mig ner och skriva några rader. för veckan har verkligen varit fullspeckad, exakt hela tiden. hovfjället var verkligen över förväntningarna, lika kul som alltid att glida ner för backarna och kul att umgås med en massa "nytt" folk, många trevliga ettor man lärt känna bättre! igår och idag har det varit apu, jobb från sju till fyra. man blir trött och sliten, men det är det värt. det är så kul! har ångest över att det bara är fyra veckor kvar! kanske hoppar jag av skolan och börjar jobba där som oscar? nej, hur mycket jag än vill så är ändå hjärnan smartare än hjärtat i dethär fallet, skulle aldrig hoppa av skolan nu. är ju somsagt mindre en ett och ett halv år kvar. så jäkla gött! på tal om att det inte är så långt kvar, om tre dagar befinner jag mig i norrland igen. känns som år och dagar sedan sist! efter apun igår drog jag direkt till mina schpränkis och chillerillade med dom. sov hos hannah, gick upp halv sex och tog bussen vid sex.. men tro det eller ej, jag var faktiskt hur pigg som helst. eller, kanske jag gick i sömnen, eftersom jag råkade slarva bort en mycket viktig sak.. hur lyckas jag? åh! ikväll blir jag bara hemma, ska faktiskt gå och sova strax! haha, vilken fredagkväll. men för det första behöver jag få tillbaka all sömn, eftersom de senaste tre nätterna har givit typ fem timmars sömn per natt, och för det andra blir det jobb imorgon, uppstigning kvart i sex. efter jobbet kommer brudarna hit, vi ska ha en liten försenad inflyttningsmiddag och sedan blir det även förferre, för att sedan gå på ellens party. kommer bli nice! hörs imorgon!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0