jag mötte dig på bakgator

eftersom jag har lovat er, och mig själv, en skärpning med bloggandet, så slänger jag inte ett relativt ointressant inlägg, bara för att. trött och sliten, vilket gör att hjärnverksamheten ligger på noll. just nu är det sängen som står högst upp på önskelistan. eller, jag befinner mig redan i den, så mest av allt önskar jag att jag blir färdig med det här inlägget. dryg. det är precis vad jag är nu. trött, sliten och allmänt dryg. dryg dryg dryg.. dryyyyyg. borde bli balkongen för min del (värdelöst internskämt).

anledningen till att jag är i detta tillstånd beror på en ovanligt hektisk dag. tycker alltid att jag har mycket att göra, men idag har det verkligen varit stress, stress och åter stress. åkte med på lunchtravet och hjälpte till. tre vinster, en andra och en sjätteplacering. gött. åkte hem från åby, fixade hästarna, sen hem och fixa hästarna hemma, red sune, osvosv. har i princip bara suttit ner i hästbussen fram och tillbaka, annars har det varit full rulle från sju imorse, till åtta ikväll. hästlivet. MEN LIKA GLAD ÄR JAG FÖR DET. och tur är väll det.

jag har inget vettigt att säga idag. inte alls.
bara att jag tycker om att jag har än vän som är lika dryg som mig.
plus i kanten att jag kan blogga ikväll och inte hon.
och hurrni, hon är en jävel på att mönstra!
ne, det börjar gå för långt nu. dags att inta sängen innan nått blir gaulet. puss på er!



Kommentarer
Postat av: sandra

som jag har väntat efter det här SPÄNNANDE inlägget,ojojoj. jag sörjer att jag inte kan skriva blogg, och jag vill mönstra,ååååhhh:'(



"HEJHEJ,du och jag, vi, dryg-kompisar, puss på det!"





ps.jävla ank-näbb på bilden=O hahaha

2009-02-24 @ 22:18:40
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0