if you are what you say you are

JAG HAR VERKLIGEN VÄRLDENS FINASTE VÄNNER! och det är jag evigt tacksam för.

tågresan gick på ett kick igår. sex timmar sammanlagt, med tre tidningar, en powernap och film så var det lurre. på tågstationen väntade några av mina bästa vänner, vilket jag absolut inte hade förväntat mig. så glad att träffa er igen! det är nu man inser hur mycket man har saknat dom. vi gick iallafall till donken, köpte varm oboy och tjattrade på, innan vi alla for hem åt varsitt håll. sov hos papi och fredde inatt.
idag blir det stan med maggan och sb, rebecka skulle också med tror jag! vi ska fixa pressis till våran första artonåring. för, IDAG ÄR DET ABSOLUT INGEN VANLIG DAG, DÅ VÅRAN CAROLINE FYLLER HELA ARTON ÅR!=D<3 grattis löken! så på fredag blir det partaj, kommer bli nice!


Kommentarer
Postat av: sb

du är världens finaste vän!

2009-02-11 @ 22:23:11
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gud vilket härligt sommar kort =)

2009-02-15 @ 19:18:54
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0