jag påminns utav dig av allt jag ser

tänk, imorgon börjar sportlovet! har inte fattat det än. har heller inte fattat att jag ska upp till norrland imorgon, att jag ska få träffa alla schpränkis och såklart håkan på torsdag. känns sjukt allting. bara skit att jag lyckats bli sjuk mitt i alltihop! bättre idag än igår iallafall, så det blir nog inte värre. gårdagen blev lång, både jobbig och fruktansvärt rolig. jobbet gick seeegt, troligtvis för att jag mådde piss. kroppen kändes som spaghetti och huvudet var segare än sirap. men, jag överlevde och det gick braoo. hann med att köra stina också, vilket innebär att man har lera över exakt hela kroppen. galet. men hon var superfin! vid fem kom mina brydar hit, det vill säga hannah, becky och carro! käkade middag och förferrade här. vid tio drog vi till ellen&co. träffade en massa blandat folk, både nya och gammla godingar. träffade en gammal goding som verkligen har blivit en goding! wihoo. vid tre sov vi så sött här hemma och idag har vi bara slappat hela dagen lång. eller, tjejerna åkte hem vid två och sedan dess har jag ridit sune, städat, lagat middag till familjen och lite sånt. men det är en vääldigt lugn dag för mig! wihoo. nu ska jag packa, tåget går tio i tre imorgon och jag ska hinna med att rida två pållar innan, osv. får se om jag hinner med en uppdatering ikväll. har ju utlovat en skärpning.
PUSS



världens bästaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0