vi var luft och inget mera

la bloggen åt sidan under lovet, då jag redan innan visste att det inte skulle hålla i längden. har inte ens hunnit med allt som skulle göras, så bloggen låg inte alltför långt upp på min prioriteringslista, tyvärr. har så mycket att berätta, vet inte vart eller hur jag ska börja. men har i vilket fall som helst haft en underbar vecka uppe i sundsvall med mina underbara vänner och delar av familj och släkt. blir en sammanfattning imorgon. känns faktiskt rätt tungt att vara hemma igen, men nu ska vi se framåt. på torsdag kommer matilda, kommer bli en superbra helg! och efter det är det så mycket som kommer att hända. jag är taggad!
morgondagen är fortfarande ett frågetecken. får se hur det blir. men vi i bloggen, vi hörs imorgon iallafall.
PUSS PÅ ER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0