a picture of you in the sun

har tillbringat en del av kvällen hemma hos hannah, med henne och jonatan. ätit oss feta, tyckt synd om oss själva och peppat för att på torsdag börjar det nyttiga livet igen. vid halv tio vandrade jag bort mot råda, till kolonierna. minnesstund för mattias. jag vet inte vad jag ska säga. tomhet. det är precis vad jag känner nu. jag känner mig bara helt tom, kan inte tänka, inte känna. allt är bara tomt.. och helt ofattbart. det finns bara en enda fråga. en fråga som kommer vara en gåta i all evighet. det var jobbigt, men så otroligt fint! massor med människor och ljus. skönt att få träffa alla igen, att bara få vara tillsammans. och vi tänker på dig mattias, vi saknar dig och hoppas att du har det bra nu.
vila i frid nu, mattias "tolle" tholerus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0