alla hjältar sänker huvudet någongång

JAG LEVER!!!
någon gullig själ där ute måste iallafall vara glad för det.

som sagt, dagen har gått utmärkt, kanske för att jag inte stötte på världens mumsigaste mumsing. men det kommer, den dagen är jag död. fast, jag längtar. hoppas på att dagen med stort D kommer imorgon. eller kanske inte. åh, jag blir så pirriggg!
men iallafall, nu är första apudagen avklarad. jag älskar att vara på apu, troligtvis för att jag alltid får vara på ställen jag vill vara på. fick sluta halv två, hann inte mer än hem innan vi for in till banan med wayenne och stina och red. gick finemang. nu är jag hemma hos hannah, med henne och zarroo. janne drog nyss. våra kingplaner har gått i kras, varför är det alltid något som skiter sig? men vi ska kirra biffen, like always.
imorgon blir det en låång dag. slänger in ett inlägg när jag är hemma.
PUSS


Kommentarer
Postat av: SBSBSBSBSBSBB

jag är en liten själv, och jag blev väldigt glad, till och med superduper glad=D=D=D= men mindre glad att du ringer upp mig efter 7......

2009-01-28 @ 21:07:41
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0