början på något nytt

nytt år, nya möjligheter! känns som att det kommer bli ett bra år, har mycket att se fram emot. året hade kanske inte kunnat börja så mycket bättre heller, det blir alltid bäst när man får umgås och ha roligt med dom som man gillar.

och gårdagen blev riktigt lyckad, några småintriger hit och dit, men det löste sig och alla blev nöjda och glada! jag och becky fixade maten, blev riktigt mumsigt måste jag säga! förferrade med brudarna, victor och mattias. av olika anledningar drog jag till koffe vid halv nio, träffade ninut ute, fick några nya bekantskaper bara sådär, vilket alltid är lika trevligt! sen gick vi upp till koffe och umgicks med alla goa människor, hann träffa schnabel och hanna en snabbis innan dom gick med! tolvslaget tillbringades på torget med alla andra goa och glada människor, sedan återvände vi till koffe igen. kom hem till hannilutten kvart över sju imorse, lite trött och sliten, men nu är det lurre, jag är taggad! sammanfattningsvis så blev det en lyckad kväll, men den hade varit perfekt om mina s-vallare hade varit här med! men dom hade haft en bra kväll, är dom glada, så är jag glad!

är hemma hos hannah nu, får se när jag åker hem och vad som händer ikväll. alltid lika spännande, det får tiden utvisa! förövrigt åker nina till götet och sin fader imorgon. hon borde få spö. MEN, jag ska vara en snäll flicka och låta bli. hon är trots allt min schpränkigirl! och om en vecka börjar skolan, vilket innebär ÅNGEST! fast det positiva är ju självklart att världens bästa SB kommer! PUSS PÅ DET!
bilder kommer, later..

Kommentarer
Postat av: SB

2009-01-01 @ 23:46:52
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/
Postat av: SB

iihhhh,jag blir hur glad som helst, jag är så pepp att komma till min bästa,wihoooo,saknar dig massor redan!!!<3

2009-01-01 @ 23:47:50
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0