what can i do

är förmodligen världens bästa lektant, eller så är jag helt enkelt oemotståndlig, precis som min vän hannah. under de fyra timmarna som jag tillbringade tillsammans med den lilla sötnosen fick jag bland annat veta att hon tycker:
-  att jag skulle bli hennes perfekta storasyster.
- att jag är såååå rolig.
- att jag är hennes bästa kompis.
- att jag är bäst, bättre än mamma och pappa.
- att hon älskade mig (efter fyra timmar)
tur att det är någon som ger mig lite kärlek och uppskattning. trots att det är från en söt, liten femårig flicka, så är jag nöjd. hon är ju en riktig liten sweetiepie!

kvällen har endast erbjudit bio med mamma och rolle. jippi (hoppar av lycka)! men, dom blir glada och nöjda, så vad gör man inte. såg allt flyter, helt okej, men det hade inte varit helt fel med annat sällskap. nog för att jag gillar min moder och hennes loverboy. och mitt i allt ihop, vem stöter man inte på om inte mr.a? gaulet liksom. känner mig fortfarande chockad. imorgon blir det staden med hannah, mys hela dagen. hoppas på att nått spännande dyker upp, skulle gillas! nu blir det AA för hela slanten.
PUSS



fyrtioen daugaur kvaur

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, jag såg Allt Flyter igår ;) .. de var ingen höjdare så sett men men :D

2009-01-05 @ 01:37:06
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0