jag ramlar dåliga gatan fram

ett till prov avklarat, gött! trots att jag hade en tandläkartid som jag var tvungen att avboka, eftersom "skolan går före en tandläkartid" enligt håkan. jovisst, som man har väntat på ett bra tag. grr, dumma gubbe! men skönt att ha det avklarat i vilket fall som helst.
slutade tjugo i två, så är hemma nu. ska plugga lite, sen åker vi in till banan med stina och wayenne och rider. ska även hinna med att rida min plutt. ibland borde ett dygn vara mer än tjugofyra timmar! har så mycket att göra, så snart vet jag inte vad som ska göras och inte göras längre. wiho!
och nu är praktikplatsen kirrad, allt är klappat och klart. skönt! åke svanstedt blev det, vilket jag helst ville! tror att min tur kanske börjar att vända åt rätt håll? MEN, jag vill bara dö åt vem som jag ska ha som handledare. varför? jag borde just nu befinna mig i ett lyckorus. vi får se hur det går. om jag dör eller överlever. det får tiden utvisa! önska mig lycka till, både för handledargrejen och att jag förhoppningsvis får sommarjobb!
nu blir det plugg för fulla muggar, återkommer ikväll!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0