living on the edge

tiden räckte inte till för ett inlägg igår. förlåt för det, men ibland är det så. kom hem vid fyra, kastade i mig en macka, gjorde iordning hästarna och sedan drog vi direkt till johan. slänger in ett inlägg om träningen senare! så jag var hemma vid nio, duschade och allt som ska göras innan sängdags. sov så sött vid halv elva. bra jobbat! något i mitt nya liv som börjar förbättras! och på tal om igår.. fick ett telefonsamtal av min papi, som var på akuten. min lillebror välte med skoter igår, bröt armen och operation på det. lilla ponki!
just nu är det skolan som gäller, slutade för lite mer än en halvtimme sedan. hade planerat en heldag med hannah, men tyvärr kraschades våra planer på grund utav två bitchiga personer i min familj. att jag alltid ska kirra biffen. jobbigt ibland.
så dagen kommer enbart bestå av plugg och försöka få lite fred i huset. jag brukar vara en hejare på det sista. och som jag ska plugga. jag taggar!
har även fått lite uppdatering från våra vänner i thai. det verkar som att livet leker för dom och det är vi glada för. endast lite avundsjuk! 
ska berätta världens bästa grej sedan! tjejer, ni vet vad jag menar! wiiieee! nu ska jag kila till bussen.
PUSS PÅ ER!



lillebroooor, bapapaa
bli inte som jag när du blir stor
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0