moden är het men det fattar ni själva

hann inte med en uppdatering igårkväll. kom hem vid halv tio, hoppade in i duschen, slog på en film, men.. somnade innan filmen ens hade börjat! var helt slut! men skönt att få sova så att man känner sig hyffsat pigg när man vaknar iallafall. stina och wayenne gick i vilket fall som helst jättebra. känns i benen efter att ha ridit lätt i över två mil sammanlagt vill jag lova! och suneboy fick busa runt och bara vara lycklig på dom långa grusvägarna här nere i söder.
dagen har bestått av skola från åtta till halv fyra, där jag fortfarande befinner mig för att vänta på min moder. mvg på samhällskunskapsprovet som vi gjorde igår. wiho! och som jag redan visste innan jag ens satt mig ner för att skriva detdär äckliga matteprovet, ig. chansade på att jag skulle ha max fyra poäng. så rätt jag hade! behöver nog en privat mattelärare för att ens vara i närheten av ett g. grr. allt hat för dagen riktas till matte b! och för att jag är för blåst för att fatta ett piss av vad mattekörvuffe snackar om..
resterande av dagen kommer bestå av ridning, prommis och plugg. åker till ridhuset med arisa och den nya ponnyn som kom i förrgår, jasmine. spännande. sen blir det en lång prommis och sist men inte minst, pluuggg. ovanligt. men efter denhär helgen så ska jag bara njuta av att inte ha alltför mycket att göra. OCH, nu ska ni peppa mig! JAG SKA GÖRA ALLT I TID I FRAMTIDEN! ge mig mycket pepp kära vänner!
imorgon blir det ferre med my ladies. TAGGA! pluggtime nu!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var så lite :) Det var skoooooj <3

2009-01-26 @ 12:47:04
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0