någonting måste ha undgått min blick

sömnproblem. sen när fick jag problem med att sova? har varit såhär i några dagar nu, förut var det bara att blunda, för att i nästa sekund sova så sött. nu är det andra tider. irriterande, jobbigt, påfrestande.. osv, osv. kan jag bara sluta och tänka! ska hugga ut den delen ur hjärnan. jag vill vara glad nu. nu, nu NU! jag vill bara att en dag ska vara helt och hållet problemfri, jag vill känna glädje och lättnad. bara för en enda dag. sen när började jag vara en negativ människa? det passar inte mig.
nu ska jag sova, vad som än krävs. godnatt.


happy times


bara en enda liten sak, det skulle göra allt så mycket lättare.
du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0