she moves in her own way

har inte suttit vid datorn på heeeela helgen. tiden har inte räckt till och orken har inte funnits. jag ber om ursäkt, som små många gånger förr. har även försvunnit en hel del bloggläsare. tråkigt, men jag kan förstå er. mitt liv är så himla roligt. typ wiho. döö.

uppdatering om helgen.
fredagen spenderades med alla min brudar. jag och nina drog fram på stan direkt efter skolan, träffade david en sväng, sen drog vi till schnaabel. nina fixade håret på henne, jag och linus satt mest och tittade på. gick till resecentrum och träffade upp janne, sofia och victor vid sju. återvände sedan till schnabel, även carro, hannah, hanna och hanna kom sedan. gick senare på en liten festraggning, blev tyvärr dissade av de flesta. men lika kul hade vi. som jag sagt hundra gånger förut; man har alltid lika roligt när man är med dom man tycker om! blev en tidig kväll på grund utav många anledningar. så runt ett sov jag, nina och angelica så sött.
gick upp vid nio på lördagsmorgonen. mamma hämtade mig och vi tog med oss våra tre springare till axevalla, red och körde. hade till och med lera innanför tröjan efter att ha kört stina. haha, då skulle ni ha sett mig. många goa skratt. åkte hem och red min lille plutt, sedan blev det staden vid halv sex. åkte till skolan för att heja fram mina bfgirls and boys till seger i fotbollsturneringen. gick väll inge vidare, jag var nog en för dålig hejarklack! men träffade iallafall mina vänner och en massa mumsmums. åhåhåååå! vid halv nio gick jag och becky hem till carro som hade lite partyparty. en massa härligt folk. övernattade hos min vän efter en riktigt lyckad kväll.
tidig uppstigning även på söndagen. mamma och rolle plockade upp mig, sedan for vi till elisabeth för att vara med på clear rounden. och sune var så duktig! hoppade LC-LC. tänkte hoppa LC-LB, men eftersom vi inte har hoppat så mycket efter uppehållet så kändes det bättre med LC-LC. och han var superfin! nolla i båda och han var verkligen perfekt!

idag blir det skolan till halv fyra, sedan drar jag hem och vid fem åker vi till johan. träningen med sune, ponnygruppen denna vecka. sedan ska vi ta med någon av de andra ponnysarna.
lediga imorgon, sedan börjar apun på onsdag. ska nog gå och dö innan. åhhh, jag är så pirrig!

förövrigt är jag rättså förbannad, och besviken. inte ett piss ledsen. bara arg. inte grr-arg, utan raawww-arg!



vad jag bryr mig om
är att se som i slowmotion
när du går sönder inuti
så som jag gjorde nyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0