sweet

TESS, fem år:
-alltså, jag har ju två storebröder, men jag vill egentligen inte ha någon av dom.
-nehe, varför inte?
-nemen.. jag skulle vilja ha johan palm istället! han är så mumsig!


ja, somsagt. busar med världens sötaste femåring just för tillfället. spelade nintendo förut, det vill säga super mario. YES, jag är världens lyckligaste! wiho! jag ska aldrig växa upp. just precis nu sitter hon och slickar på datorskärmen, dreglar över johan som sjunger when you were young. haha, hon är hur skön som helst! kärlek till låten förövrigt! tur att jag har någon att fördriva tiden tillsammans med! hannah har ju blivit sjuk nu också, bajs på det. så jag får vänta tills imorgon innan jag får träffa denna oemotståndeliga kvinna igen! buhuu. vi får se vad som händer ikväll helt enkelt, om jag blir hemma dör jag hellre. grr! gick förresten upp vid sju imorse, jobbat och varit duktig! plus till mig!
nu ska jag vara lektant! PUSS



åh det var nice, kändes som paradise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0