natten vi kysste all skit vi gått igenom här adjö

det är konstigt, men på något sätt känns det bra att vara i skolan, jag blir på mycket bättre humör. kanske att det beror på att jag är omgiven av goa, härliga människor hela dagarna. det är nice. känns även bättre efter att ha pratat med pia. hon är verkligen världens bästa mentor! så idag ska jag plugga som en galning, bli klar, vilket förhoppningvis betyder lite mindre ångest. tack gode gud för det, nu är jag taggad!
har hunnit kika på mitt nya schema som börjar nästa, helt okej, förutom fredagarna. åtta till fyra. känns typ död, har vant mig vid att gå från åtta till tio. meeen, vecka fem går vi ut på APU, till vecka elva. skönt, men problemet är att jag inte kirrat plats. illa. men det har inte varit mitt fel, som tur är!
nu ska vi lira lite poker, tro att vi är coola och bara chillerilla innan idrotten börjar. kul att jag har migrän. wiie.
PUSS
 



ge mig en kyss innan du går
att bygga en dröm på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0