he can't read my pokerface

för första gången på mycket, mycket länge tog jag en oförberedd powernap idag, en timme. väldigt illa, då jag absolut inte har tid med det egentligen. men däremot väldigt välbehövligt. har en massa sömn som måste tas igen från den senaste tiden.
har varit en bra dag, endast minus till min gosiga migrän. fotboll på idrotten, bästa idrottslektionen på mycket länge! inte bara för att det var fotboll, utan även för att vi hade så roligt tillsammans. kärlek till min klass. har inte spelat fotboll sedan i augusti. har inte varit ifrån fotbollen så länge någon gång, förutom efter olyckan, och jag har ändå spelat sedan jag var fem år.. och, JAG ÄR SÅ SUGEN! förstår inte varför jag slutade egentligen, men. har även varit iväg till axevalla och ridit stina och rolle körde wayenne. så himla kul! nu är jag sjukt taggad för att komma igång riktigt med travhästarna igen. att rida ridhästar är en speciell känsla, men med travhästarna är det en annan känsla. fart, fläkt och en underbar känsla i magen. love it. kan väll säga att dagen har bidragit till att jag upptäckt vad som verkligen får mig att må bra.
kom förövrigt på ett minus till med dagen. inget plugg. fan.
ointressant inlägg. sorry. vi hörs imorgon, ska vara lite med fantasifull då. nu ska jag få min skönhetssömn, först lite film bara. ha det bra vänner, och ovänner.
PUSS

p.s schnabel, jag är taggad!

 

<3



spelar inte längre någon roll
jag orkar inte slåss
det är bortom min kontroll


Kommentarer
Postat av: Angelica

Bra.. för Schnaaabel är också taggad :D <3

2009-01-15 @ 19:13:20
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0