you and me

helgen har varit fullspeckad och bloggen har dessvärre fått komma i andra hand. dåligt, men så är fallet! har, som jag hade förväntat mig, haft en galet bra helg! som jag sagt så många gånger förr, det blir alltid bra när man är med sina bästa!
ifredags kom somsagt sandra och lille lillebror, som inte är så liten längre.. snart fjorton bast och synligt längre än mig. vart tar tiden vägen? jag och SB drog direkt hem till hannah, myste på tills det började rulla in lite folk. tillslut var lägenheten överfull och vid elvatiden drog vi till tommy, efter mycket skratt och dans. vid tretiden låg vi och sov så sött i hannahs bäddsoffa, jag och SB, efter en mycket trevlig och händelserik kväll!
vi åkte hem vid tvåtiden igår, lallade på och bara tog det lugnt, käkade och laddade upp batterierna för kvällens nya äventyr! efter många om och men ordnade sig allt tillslut och kvällen blev lika lyckad som föregående. förferre hos hannah, sedan drog vi till tom och tillsist gick jag och sandra hem till erica. träffade en massa folk, vilket alltid är lika roligt, såklart! natten spenderades hos hannah igen, beckabo var också där! och för en gångs skull var min lilla bettan peppad, tummen upp för det!
idag var det bio som stod på schemat, nyss hemkommen. skulle se yes man, men istället blev det nya wallander, skitbra! trots att vi hade turen att få sitta längst fram, längst ut. haha.
men en underbar helg, med underbara människor. kan inte bli bättre! eller, vissa detaljer hade kunnat varit bättre, men det är personligt, det är som det är.
skola imorgon, sandra ska med. lite positivt iallafall. får se vad som händer resterande av dagen. vill ni leka med oss, säg till vetja!
bilder från helgen kommer! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0