never cared for games they play

jag blir nervös på mig själv! istället för att vara uppe i varv 24/7, så måste jag lära mig att varva ner, andas och bara ta det lugnt. MEN, det går bara inte. jag kan inte bara sitta och göra ingenting. jag vill göra något kul, och det på momangen! så just precis nu sitter jag här och tycker synd om mig själv. inte en endaste liten kotte som har lite tid över till mig. tråkigt, speciellt för mig som bara vill dö av rastlöshet. åh!
funderar förövrigt på att slänga ihop en liten årsresume? isåfall imorgon. vi får se hur morgondagen ser ut helt enkelt. och man blir seriöst helt snurrig av lov. trodde att det var onsdag idag, men så fel jag hade. illa, skola om en vecka. ÅNGEST!



this is how i feel
and its so surreal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0