all my dreams are so far away

skolan kan bara dö. dö, dö, döööö! min motivation ligger på botten, eller den har ruttnat bort totalt. helt gone. det blir bara samma visa hela tiden. snart, sen, efter dethär programmet, om tio minuter, osv, osv. åt helvete med mvg i psykologi, hälsopedagogiken kan dö, ig i matte b. suuuug.
tur att jag är med hannah, annars hade jag lagt mig på E20 och sovit. grr. jag blir så arg på mig själv. jag förstör ju bara för mig själv. dumma, dumma emma. men, jag ska ta tag i skolan, på riktigt. PÅ ALLVAR!
men som sagt, är med hanniplutt, ska sleepa här. vi har bara myst på, varit duktiga och lagat mat, promenerat med gohector, och pratat, och pratat.. välbehövligt i allra högsta grad, förutom när det gäller pluggandet. jag får damp på allt just för tillfället.
kirrade nog praktikplats idag, eller jag vet att jag får vara där, bara om pia&co går med på det. inte helt fel att spendera hela dagarna med mr.a.
taggar inför morgondagen. blir röj med schnabel, alltför längesen sist! och självklart ett helt gäng till. ingen nina taggar med oss, eftersom hon ska säga farväl till sin hunkman, som drar till thai med sina två hunkkompisar i fyra veckor. jag är inte ett dugg avis. OCH FÖRRESTEN NINA, JAG HAR EN PLAN!=D
nu ska jag sova, försöka dränka ångesten inför morgondagens prov/redovisning/inlämningar. först blir det scrubs, hannah och jonatan sover redan så sött. sweet.
förresten, är det inte en komplimang att man saknar/kommer att sakna någon? alltså, för den personen? aja.
GODNATT<3


p.s saknar jag dampessetbeett, eller?


Kommentarer
Postat av: ninut

vill veta din smaskiga plan!

2009-01-17 @ 18:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0