i feel so empty and hollow

söndag idag, måndag imorgon. ny skolvecka, nytt schema, nya kurser. har konstaterat att det kommer bli rättså jobbigt, eftersom att jag läser en kurs extra än resten av klassen. när ska jag få lite lugn och ro? och inte har det blivit något plugg i helgen heller. känns tungt. men däremot har jag gjort andra, om jag får säga det från hjärtat, viktigare saker. stallet hela dagen. har varit och tränat idag, både med sune och sedan med mig själv. duktigt. åkte till ridhuset med sune idag, är ju värdelöst att rida hemma, är stenhårt överallt. så jag, mamsen och sune tog vårat pick och pack och åkte till ridhuset och red en sväng. han var förvånatsvärt lugn och duktig. imorgon blir det johan-träning igen! ska även ta med arisa och rida lite innan. har även sprungit. plus till mig.

ska ta tag i mitt liv i veckan, på allvar. på tisdag ska jag försöka att hinna med att dra igång med träningen med brydarna, det vill säga zarro och hanniplutt och umgås med dom. jag ska plugga så det ryker, hinna med alla hästarna, osv, osv. mitt liv skulle kunna vara hur fullspeckat som helst. eller, det är hur fullspeckat som helst, bara att jag blundar för det.
nu blir det duschen för andra gången idag. eller, jag ska ta ett långt, skönt bad. medans vissa är i thai och har det skönt, så får andra frysa ihjäl och blåsa bort. livet är inte alltid rättvist!
PUSS




25 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0