with or without you

måndag, vilket betyder skolan, vilket betyder att det inte känns jobbigt idag. faktiskt, trots att det är "surmåndag", som sandra brukar säga. anledningen till att det inte känns jobbigt är just sandra! tur att jag har den lilla plutten! men imorgon drar hon hem till norrland igen, funderar starkt på att kidnappa henne, eller kanske följa med. vi får se hur det blir med den saken. förövrigt borde vi båda plugga, får se hur det blir med den saken med. har så mycket att göra att jag har glömt bort vad som borde göras. det är illa. men jag ska iallafall tvinga sandra att plugga. hon ska ha MVG!

nu ska jag vara en glad flicka, tills imorgon klockan 14.47. sen ska jag deppa sönder, tycka att mitt liv är ett helvete och bara dö. för allt annat är ganska piss just nu. är trött på det mesta. egentligen vill jag inte bry mig, jag borde inte bry mig, trodde inte att jag skulle bry mig. men självklart så bryr jag mig. grr, jag blir så arg på mig själv! jag som är en sådan cooling, inte ska jag deppa ihop nu. skit. but, life goes on!
later, puss.


Kommentarer
Postat av: SB

stumpilumpan,kidnappa mig ...det vill jag,wihoooo!!!! för jag vill inte åka hem,kommer sakna min lilla fis sååååååååå. nu deppar vi inte utan vi peppar! "det ordnar sig,det gör det alltid,jag lovar dig det" sen tänker du den rösten,om och om igen när jag säger det,thihihii. <3333333

2009-01-12 @ 11:05:42
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0