äventyren tar aldrig slut

vi överlevde! hela gårdagen var galen, men oj så kul vi hade! bilresan var crazy, beckys faster pia var en av dom skönaste jag träffat, spårvagnsresorna vill jag helst glömma bort, och kvällen i sig blev bara så sjuk! längesen jag hade så kul. TACK ÄLSKADE NI. räkna med att vi är där igen snart!

så, nu är jag hemkommen, men än slutar inte äventyren. jag och mina två vänner hannah och hanna drar snart till skara och lever loppan. därför har jag inte tid med detta, ska snygga till mig lite och sen kommer dom och hämtar mig!
MAYHEM!


Kommentarer
Postat av: A

fan va du lever livet elle! Önskar jag också hängde på :(

2009-07-19 @ 12:47:35
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0