crazy

det är precis vad vi är, mina brudar och jag! gårdagskvällen blev helt galen och så himla lyckad! jag och hannah överraskade hannah med ögonbindel, såklart! är ju en tradition nu. självklart fick hon bära ballonger och serpentiner också. blev en lång, och sjuk, vandring enda hem till palm, där dom andra brudarna hade fixat och stått i! hannah hade ingen som helst aning om var vi var, så vi lyckades iallafall! blev en galen förfest, med dans på bordet, bus med pär och en massa, massa andra sjuka saker! stadt var helt okej, träffade härliga människor och allt blev king! hemfärden var lika sjuk den, och så himla kul! fick lite besök hemma hos hannah, innan jag sandra janne och hannah somnade sött vid fem. tror att födelsedagsbarnet var nöjd efter allt iallafall! det som är huvudsaken. sen är det bara ett plus att alla vi andra hade en crazy night!

dagen har varit så degig den bara kan vara såhär dagen efter! dom sista timmarna har tillbringats framför en film, final destination 2, tillsammans med hannah palmen sandra och janne! pysigt. nu är alla övertrötta, vilket betyder att alla blir helt speedade. haha, hjälp. men jag kan inget annat än att älska det!

imorgon blir det hemfärd i tid, rida pållarna och sedan åker SB hem till norrland igen. helt sjukt vad tiden har gått fort? tycker gott och väl att kvinnan kan stanna kvar här!
nu ska jag vara social med mina vänner.
PUSS OCH GODNATT!



en bild säger mer än tusen ord!
bjuder på flera fagra, saftiga bilder imorgon.

Kommentarer
Postat av: SB

buuuuuh jag vill inte åka hem,.....

jag vill att du ska mysa jämt med min banan!!!!!

2009-07-26 @ 01:26:11
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/
Postat av: sofia

Tjena emma :) var så jäkla kul å träffa dig å hannah i fredags, måste se till å träffas mer så vi kan festa tillasmmans, vore grymt kul!!!

puss!

2009-07-26 @ 09:57:16
URL: http://sofiapluscarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0