det kan ta slut imorgon eller hålla på föralltid

spenderar ännu en kväll hemma hos min kära vän hannah! hjalle följde också med in till den stora staden. blir bara mys framför en harry potter-rulle och ett antal promenader i det underbara vädret! hur kan det vända på typ två sekuder? sjukt egentligen!

har hunnit med att rida både pållarna och jobbat lite hemma. duktigt. finns nog inget bättre än att rida ut, med världens bästa man som sällskap, lyssna på lite musik och bara rensa tankarna. och i tider som dessa så är det mycket som behöver rensas.. åh jag blir så trött. finns ingenting mer att säga, slut på ord helt enkelt. allt är sagt och jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. jag tror att allt har en meningen, så jag får tro att det var meningen att det skulle bli såhär. känns bara så himla tråkigt. det är alltid tråkigt att förlora någon eller något som man tycker om.

men här ska inte deppas ihop! livet går vidare och jag har sagt till mig själv att aldrig falla igen. aldrig, aldrig mer. på fredag drar vi nog till götet och lever livet, jag och världens bästa tjejer. kan inte bli bättre. är så glad att jag har er! älskade ni.


livet är en fest.


Kommentarer
Postat av: hannah

yeey you know he´s a fucking geek and you can live without him! du har mig :D hahah. ne men du vet (L)

2009-07-15 @ 23:00:38
URL: http://landenhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0