jag har ramlat där förut

precis hemkommen från en skön kvällsprommis tillsammans med två favoriter! hjalle var helt exalterad över vad lidköpings gator har att erbjuda. roligast var joggingsnubben som hjalle tyckte var väldigt saftig! förövrigt borde han få en stjärna i himlen som är ute och springer klockan tolv på kvällen! kimpo ringde och var lite social också. inte igår, så det var jätteroligt!

såg mr.a förut med. dock på tvn, men whatever. den mannen alltså! inte nådigt. håller tummarna för ett kärt återseende till helgen! mumma! har även sett klart på harry potter, den sista, eller den femte filmen. har ju inte sett alla så lika bra att se dom, nu när hannah har paxat mig. alltså, paxat med mig som biokompis på den nya filmen. och jag ska inte förneka, dom är faktiskt bra! dock slår ingenting längtan efter new moon! åh.

nu inväntar vi paradise hotel som börjar om fem! sedan blir det sängen. uppstigning tidigt imorgon, då hannah ska få finbesök av NLT. haha, så jäkla roligt. men man får stå sitt kasst om man inte kan säga nej! så håll utkik, om några dagar kommer en sjukt snygg brud synas i tidningen! obs, har hennes nummer för er som intresserade!

just det, höll på att glömma det viktigaste. lite smygreklam till min vän! www.landenhannah.blogg.se
PUSS OCH GODNATT



behöver en galen kväll som denna!

Kommentarer
Postat av: hannah

den var sjukt galen ;)

2009-07-16 @ 01:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0