vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda?

blev tidig uppstigning idag, varit ute på prommis med hjalle och hållt på. nyss kom NLT hit. jag ska föreställa någon slags backup för hannah, ifall hon skulle kissa på sig eller så! så himla roligt att lyssna på när kvinnan är nervös! fast jag tycker att hon sköter sig bra!
 
vet inte vad vi ska hitta på idag. en fågel viskade i mitt öra att det skulle bli middag och mys hos zarro, men vi får se. om vi ska till götet imorgon, så är det nog lika bra att jag stannar hemma och är en duktig flicka. men, vi får se helt enkelt!
nu ska jag ut med hjalleboy.
PUSS




jag vill se dom där skyarna igen
jag vill försöka igen
den här gången kanske världen förstår oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0