glider omkring

sådär, då var ännu en helg över och nu har jag min sista lediga vecka framför mig. det kan ju inte bli så mycket bättre, för hela veckan är sandra här och hälsar på! fullspeckat schema, mycket som ska hinnas med och det kommer bli fun!

sandra kom igårkväll, innan tillbringades dagen med hannah, på travet och på hästryggen.
lördagskvällen blev galen. vi hade galet kul i götet, men det här slog nästan det! kul att träffa alla gamla, och nya, godingar! RÖJ, det enda jag har att säga!

ikväll blir det måndax. sandra måste ju få se vad det är för nått! en sak som är säker är iallafall att efter denna vecka ska det bli luuuugnt. haha, hjälp.

nu blir det chill med mina brudar.

SIMMA LUGNT!




och jag skäms för att säga att du är kvar i mig
skratta åt det
för då kommer jag kanske över det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0