how we walk

sitter hemma hos mig med H, chillar, tjötar och lyssnar på lite mando. skönt, en dag som denna.
gårdagen blev inte som planerat. blandat helt enkelt, av både det goda och det onda. man slutar aldrig chockas över vissa människor.. var nog längesen jag hade 49468334 tankar och känslor på en och samma gång. dock hade jag tur att träffa min vän M, som också hade lite problem att prata ut om! aja, livet är inte alltid lätt. och nu känns det kanske lite lättare när några fåglar har viskat i mitt öra. om det är sant så är det bara så jävla patetiskt. herregud.
men i det stora hela så hade natten en hel del att erbjuda. haha, galet.

dagen har spenderats hos en vän, hemfärd, och sedan kom hannah somsagt hit. vi har gjort både det ena och det andra, kollade precis på patrik 1,5. good! imorgon blir det tävling i floby. spenandee. längesen nu! blir bara LD-LC, eftersom licensen inte kommit än (!).. 
nu är det dags för pistvakt, sedan sleeptime. 
GODNATT


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0