i miss you

...och jag skulle göra allt för att inte göra det. fan.

kom hem till hannah nyss, så nu sitter jag, hon och palm i soffan och myser framför lite paradise. dagen har spenderats med dessa två brudar, plus sandra. på kvällskvisten blev det campingen och volleyboll med ett gäng härliga boys, sedan film hos erik. kikade på hundtricket, som jag nu sett för typ 564743 gången. dock gör det ingenting, då min man är med i den filmen. muuums.

så, nu sitter vi här, efter en skön kvällsprommis hem, glor på tv och pratar om livet. min vänner är dom finaste.
snart är det sängdags för min del, då jag ska hem med bussen vid åtta, jobba lite, rida och packa. sedan bär det av till götet. kommer bli sjukt nice!
GODNATT VÄNNER



GE MIG ALLT IGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0