i'm high on you and on drugs

nu var det evigheter sen sist! motivationen har inte funnits och det kändes som att det var dags för ett break. men, nu känner jag mig redo igen.
har hänt så sjukt mycket sen sist. först och främst peace and love som var helt galet bra. håkan som avslutning var pricken över i:et. hans bästa spelning som jag har sett, och det börjar bli en del nu. vi kom nästan längst fram, det kändes som att hela festivalen var där och sjöng med. jag har varit i alla städer var grym, den bästa låten som aftonbladet sa, jag är beredd att hålla med (självklart fick han fem plus, den enda under hela veckan). han med att se bland annat laakso, mando, hoffmaestro, lasse, keane, volbeat, mötley, osvosv. dock han vi inte med alla som ville se. men, vi hade så sjukt kul! vi ses nästa år!f
örövrigt har jag spenderat tid med mina fina vänner, jobbat och hållt på med pållarna. mycket har hänt, vilket innebär att det finns mycket att berätta. tiden räcker dock inte till.
just precis nu leker jag med hannah. vi sitter här ute på landet, diggar lite musik och snackar om livet. lite tungt för tillfället, men allt ordnar sig. alltid. tur att jag har världens mest peppande människa vid min sida. blir filmmaraton ikväll, men först ska vi lyfta på rumpan och baka åt min mor. vi är snälla.



förlåt för allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0