im leaving the one i want to take

HAHAHAHA, jag håller allvarligt talat på att dö! allt är bara så patetiskt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, om jag ska skratta eller gråta. just nu kan jag bara inte sluta skratta. hjälp, vilken tönt.

förövrigt avnjuts lite the fray. big, big love! jag nördar lite framför datorn, hannah läser solo, och allt är bara allmänt degigt. jag vill göra nått kul! nu börjar vädret bli bättre. när solen tittar fram höjs humöret lika fort! vi ska se på the notebook strax. har aldrig sett den faktiskt, men carro sa att jag kommer börja lipa, så då var jag väll tillbaks på ruta ett igen lika fort. who cares, har vant mig.. lägger in lite smexiga bilder från gårdagen senare, håll utkik!
PUSS PÅ NÄSAN



if i dont say this know

i will surely break


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0