i'm so deep into the shit

dagen blev inte som planerat, och kanske är det lika bra det. är trött på alla meningslösa ord, allt velande hit och dit, alla missförstånd och allt som kretsar däromkring. varför säga saker som man inte menar? jag hatar sånt. det är nog till och med det värsta jag vet. så sjukt jävla onödigt. åh, jag blir både ledsen och förbannad på samma gång.

men i vilket fall som helst så blir det en emma- och hannahkväll ikväll igen. och det gillar vi såklart! det blir bara en massa chill och film. hör och häpna, vi hyrde en skräckis, utan att jag behövde tjata på henne! haha!

har hunnit med och varit iväg och tävlat idag också. hannah fick följa med på sin första hopptävling också! rätt konstigt egentligen, eftersom jag har ridit i hela mitt liv och vi varit kompisar sen vi var fem typ? men blev iallafall fyra i LD+5 och tvåa i LCn. i LDn var sune tokhet och jag red kasst. fast, det var inte lika illa som det kändes, men för mig är det känslan som räknas! LCn var däremot mycket, mycket bättre. han var taggad, och jag hade läget under kontroll. svängde ingenting i omhoppningen, då jag ville att det skulle bli en lugn och fin ritt. men, kom ändå tvåa så det var jättekul! var ändå 25 stycken med i den klassen, så då får man vara nöjd, om man inte satsar så att säga!

nu vill hannah se på film, så det får det bli!
ska bara avnjuta denna underbara låt med mina lika underbara män i mando. love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0