jag slängde bort någon slags vän

ingen uppdatering igår, pga datorbrist. än ger ja mig inte! spenderade hela gårdagen hemma hos mig med H, red och var med om en del andra roliga (och mindre roliga) äventyr. på kvällen blev det staun, chill hemma hos ida och sedan bar det av på lite roliga äventyr. haha, ibland tror jag att vi är lite sjuka i huvudet. men, vi har ju kul och det är ju huvudsaken!
kvar i stan, vet inte vad denna dag har att erbjuda, återstår att se. lär sluta med att jag sitter hemma i min ensamhet, mami och rolls ska på middag så jag har hela lyan för mig själv. nej, det blir nog jag och hjalle ikväll, och bebismissen såklart. kanske behövligt.
vi hörs ikväll!



GE MIG LITE STOCKHOLM OCH LITE SOL, TACK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0