så många broar jag bränt

kan fortfarande inte släppa filmen vi såg nyss, the notebook. alltså, jag dör. så himla fint, samtidigt som jag bara vill stänga av skiten och bryta sönder skivan. verkligheten är en helt annan, men det är dock svårt att förstå när man ser sånt. jag måste sluta leva mig in i filmer!

mamma och rolle var här nyss och hämtade hjalle, så nu är det tomt här. jag och hannah får klara oss utan den lille prinsen. stannar kvar här, så pållarna får vila idag. dom gråter nog inte! saknar min lilla pluttis. blir iallafall mys med tjejerna ikväll, får se vad som händer. som vanligt är jag taggad för skräckismaraton. det känns som den gamla goda tiden, lite nostalgi. victoria, minns du alla kvällar hemma hos dig i lucksta? haha, vilka tider!

nej, nu nalkas det käk, hannah får vara mästerkock idag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0