vad var det som kändes så magiskt?

sitter fastklistrade framför tvn hemma hos hannah med henne och palm nu. blegar på grease och bara tar det lurre! har hunnit vara hemma hos ida en sväng med, tjötat lite med henne och bella. linnea har också varit med ikväll, fast hon drog nyss. kändes som evigheter sen jag var med alla goa brudar. dock var det i måndags senast.. haha, men det visar väll bara att jag älskar att umgås med dom?

vi har i vilket fall som helst hunnit med många sjuka saker ikväll, som har lett till långa skrattanfall. finns verkligen inget bättre än att skratta så mycket att tårarna sprutar, benen viker sig och man kan knappt andas. det bästa var när sandra skickade ett väldigt fagert mms till mig. haha, döööööööör. du, vi har kommit på vem du liknar nu SB! kolla på grease när du kommer hem! så jäkla kul!

har faktiskt hunnit med en liten deppstund mitt i allt skratt också. hur jäkla svårt kan det vara att släppa det? ibland vill jag bara döda mig själv. åh, grrr (gör minen, hannah)

nej, nu ska jag fortsätta att se på filmen, och tagga inför morgondagen såklart! uppstigning 07.15, jobbar till halv tre. ska hem och rida och så, sen har jag och adam planerat att vi ska hitta på nått kul imorgon! blir nice!
har förresten dregglat över mr.a ikväll med. åh plutti. imorgon åker han också. bajs.
PUSS



KRYA PÅ DIG ZAJJO! vi saknar dig<3




se mig så som du såg mig första gången
bli nån ny igen i mina ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0