vi glider vidare på något sätt

dålig uppdatering, vet. dock har jag jobbat, och efter jobb kommer fritid, och på fritiden prioriteras inte bloggen! sorgligt, men sant. men, jag ska skärpa mig och bli duktig igen!

har somsagt börjat jobba nu, så mellan halv nio och tre befinner jag mig på bräddegården och umgås med alla goa, söta gamlingar! faktiskt ganska roligt och jag trivs, vilket alltid underlättar.
har förövrigt hänt så sjuka saker den senaste tiden, som jag aldrig i hela mitt liv trodde skulle hända. haha, gaaalet. livet leker, på något sjukt jäkla vis!
självklart har jag varit med the monkeys. såklart, såklart, såklaaaart!
och mina pållar är i fin form nu! även wilma har kommit hem! spännande! nu ska hon få äta massa gräs och ridas igång. fruktansvärt att man kan tillåta en häst att bli i det skick hon är i nu, speciellt om man tävlar 1.40? SÅ JÄVLA ARG! vi litade verkligen på dom. fyfan!
är hemma hos hannah nu, ska laga lite käk, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda! vill göra något fun!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0