we were lovers in every way

är just nu hemma hos världens bästa babygirl. chillar och pratar om livet. lite "dagen efter-ångest". idag är det mer än vanligt, hatar det.
gårdagen blev i vilket fall som helst sjukt lyckad! förfest hos coff, galetgalet, som vanligt när jag nina och angelica drar igång. måndax var också riktigt snajsigt. träffade personer som jag inte har sett på år och dagar. hur kul som helst! hemfärden kan dock skippas. där tog det roliga slut, finns inte så mycket mer att säga. jag ska sluta bry mig och bli världens okänsligaste person. tror att det är lättare då.
ska dra och handla lite käk, hämta mina grejer hos coff och gå till körskolan. får se vad dagen har att erbjuda förövrigt.
vi hörs sen!
PUSS



life goes on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0