du sätter höstsolen i eld

hann inte blogga något igår, var fullt upp exakt hela dagen. hann med att rida båda pållarna, fixa stallet, åka till skövde och spendera en trevlig kväll hemma hos carro med lika trevligt umgänge! dock råkade det ske en liten olyckshändelse på hemvägen, så mitt knä mår inte så bra idag. typiskt nog så var det samma knä som fick sig en smäll i kreta, då anna glömde bort att jag hade ögonbindel på mig, så jag kraschade rakt in i en lyktstolpe.. fast det var rätt kul nu i efterhand!

är fortfarande kvar i stan, väntar på att erik ska komma så jag får åka hem och rida. blir nog en hemmakväll idag, nu när erik och charlotte är hemma så får jag passa på att vara social en kväll iallafall!
har ju glömt att berätta, PÅ ONSDAG DRAR JAG TILL PEACE AND LOVE!!! efter många om och men, så blev det tillslut så. dock sover vi inte på campingen, utan i lägenhet. både för och nackdelar, men jag är taggad, och mina vänner är taggade, så det kommer bli grymt! håkan och the kooks är givet! åh, jag vill åka nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0